till startsidan

Jag ägde Amanda, IGEN!

Hola amigos! Haha, nu vart det lite spanskt här i bloggen också! Har dagen varit bra då? Min har iallafall varit suuuperbra! Jag och Mändie har laggat på Umbross, på spela.se ( vi är helt jävla galna). Bakat en kladdis, den blev god, fast dock lite hårt, menmen, man kan ju inte alltid vara ett proffs. Sedan har vi spelat Buzz och sjungit Singstar - Abba. Jag var bäst på Buzz, 3-0 till mig såklart. Men jag måste ju medge att Amanda var en gnutta bättre än mig på SingStar eftersom att hon kunde texterna. (Man måste ju ha något att skylla på!!).
Nu ska vi snart slagga ett tag tills vi vaknar upp igen och då ska vi spela Umbross såklart, vårt mål är att ligga först på morgonen. Vi heter Emsamand på Umbross checka ifall vi nått vårt mål imorgon!
Sov söööööött!!! PUSSAR SÖTNOSAR! <3

Kommentarer
Postat av: anki

hihi tack så mkt :) kraaam!

2008-12-29 @ 23:23:04
URL: http://amatanovic.blogg.se/
Postat av: linnea

Söt header:D

2008-12-29 @ 23:33:41
URL: http://neuuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0