till startsidan

Jag ligger 5:a på listan, Amanda SIST!!

Tjenixen!
Jag hann inte skriva imorse eftersom att jag satt och lagga sönder på spelet Umbross på Spela.se, det är sjukt roligt. Jag  var så bäst att jag låg 5:a på listan och gissa hur bra det gick för Amanda? Hon kom ju för tusan sist av ALLA!!! Jag måste nog dela med mig av mina kunskaper, tror jag! Senare, typ vid 10.45 ringde jag määndie och efter ungefär en halvimme hade vi snackat klart och hade bestämt att jag skulle till henne. Så jag tog bussen och nu är jag här. Roligt va? Det är ungefär min morgon.
Vi ska typ spela lite Umbross och baka (hmm...ovanligt??) Jag tror att jag slaggar här, kanske?
Jaja, jag hoppas att jag kan skriva mer ikväll. Jag ska inte plåga Amanda mer med mitt ständiga skrivande. PUUUUUUUUUSSAR!

Kommentarer
Postat av: Ceci

haha, stackars määndii!!!

I miss ya!

<33333

2008-12-29 @ 20:13:31
URL: http://ceci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0