till startsidan

julklappar, jippiiee!

Godmorgon!
Igår hann jag såklart inte skriva på kvällen, som jag sa, men vi alla, alltså Jag, Towe och Anna, blev godkända på ett prov, fast det är inte rättat, men vi fick iallafall gå klockan elva och tog bussen halv 12. Vi hade jätte roligt på ditvägen och jag köpte en massa presenter, som jag såklart inte kan lägga ut en bild på eftersom några av de som ska få presenterna kollar min blogg, så då passar det ju inte så bra. Vi åt på Mc´Donalds, muums och sedan åkte vi hem med bussen och då åt jag lite snabbt, sedan var träning igen. Vi gjorde en massa lyftningsgrejer, och jag fick stå högst upp, också ramlade jag ner och stod typ ända uppe i himlen! Och tror ni dom tog emot? NEEJ, utan jag föll och tog emot mig med axeln, så nu har man ont i axeln då också då! ;)
Nu ska jag kolla in lite bloggar om jag hinner, sedan fixa mig och sedan till min besvikelse blir det skola!! ÖÖÖH, jag orkar inte! :( PUSS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0