till startsidan

Usch, trööött!

Godmorgon! Det är riktigt tidigt och jag är vaken, vad nu? Joo, så här ligger det till. Jag låg och sov, det var jätte skönt,

Det här kunde lika gärna vara jag! 

men sen ungefär 8.20 vaknade jag av att Amandas gamla mobil som inte ens har något sim-kort i spelar Everyday, Every Night..... Visst, det är en bra låt, men det var ju för tusan högsta volym, mysigt va? Njaae, inte så värst.
Jag kunde inte somna om så jag gick upp igen. Amanda försöker somna, fast hon kommer inte lyckas! (hahaha).


Lil Rain - Adore you       (Every day, Every night.....)

Kommentarer
Postat av: Frida J

SV: Haha, :D Jag tror de kommer att dra oss alla uppåt. Men jag tror inte att det kommer att bli jättebra, utan bra. :D

2008-12-30 @ 09:50:05
URL: http://fridajs.blogg.se/
Postat av: I Z Z A

sv; jaha va synd :( joo men på mig sitter den tröjjan perfekt ;) haha

Kram

2008-12-30 @ 12:14:38
URL: http://izzzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0