till startsidan

4 kg choklad på en dag, inte dåligt!

Hejsan gott folk!
Idag hann jag ju tyvärr inte heller skriva imorse. Pappa väckte mig 9.30 och sa att jag hade bråttom för att vi skulle och fixa inför juluppvisningen. Så efter mycket gnäll från min sida fick jag snabba mig upp och åka bort till uppvisningen. Där mötte jag sötnosen Sara, som också FRIVILLIGT gått upp.
Där hjälpte vi väl inte till sådär jätte mycket kanske. En snubbe sa att vi inte skulle få några julklappar ifall vi inte hjälpte till...jo, men så är det ju, var hsn jultomten eller? Hahahah, han var KÖRD!!! ;)
På juluppvisningen gick det bra. Okej jag ramlade ju på allt på hoppet första uppvisningen, menmen, det är ju trotts allt bara en uppvisning, inget att deppa över. Lite tråkigt är det ju, men det är inget att gå i depression för, hihi! :)
Efter det stack jag till min systers tävling. Hon vann en chokladkaka, 2000 gram eftersom att hon var bäst i sin klass och sedan vann mammsen på lotto, så 4 kg choklad då! Men syrran gav ut en massa choklad till sina kompisar, för lite ego är det väl att komma hem med 4 kg choklad!
Nu ska man väl kolla på Wallander om en kvart och sedan kanske man tar och sover lite. Jag orkar nog inte se på hela, men jag spelar in det! PUSSAR MIN LÖÖVELY BLOGG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0