till startsidan

Från att humöret ligger på topp, till tå!

Hejsan svejsan!
Idag har jag haft en bra dag. Vi hade prov i skolan, NO. Det var jobbigt, men det gick superbra, mycket bättre än vad jag hade trott. Så sisådär 14.45 gick jag nöjd och glad från skolan tillsammans med Towe för att dela ut jultidningarna. Och jag kan säga att det inte tog lång tid innan mitt humör låg nere vid marken igen. Så här gick det till, då mitt humör sjönk:
- Hej, här kommer dina jultidningar.
- Men jag vill inte ha några jultidningar.
- Ööh, okej.
- Det är lite sent nu, jag trodde inte att ni skulle komma tillbaka.
- Mmhm, ( wtf?)
Sedan smällde hon igen dörren, så var det med det! Den negnirräk (läs baklänges), ville bara ha sällskap!
Jag har också kollat på Bonde Söker Fru. De gjorde ju as bra val! Men nu är det läggdags! PUS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0