till startsidan

Baad-tajjm!

Godmorgon.
Gud vad dåligt att Anna åkte ut i idol igår. Jag tyckte lätt att Johan skulle åkt ut, elr Robin B, båda är superduktiga, me det kändes som om det var deras tur denna gång, vad tyckte ni? Jag gissar att alla kommer protestera & säga: NEEEEJ, JOHAN ÄR JU BÄST, men icke sa nicke, inte för mig iallafall! ;)
Nu ska jag ta ett vaaaarmt & skönt bad & bara njuta. Jag fryser som bara attans och det är ju inte så kontigt, eftersom vi har haft öppen dörr i ungefär 1 timme & det är -1 ute. Fast det ligger snö ute på marken, mysigt, mysigt!
Jag skriver om igår & dagens planering efter badet. Ca 40 minuter, så gå in då! PEACE! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0