till startsidan

Beroende av bloggning??

Hejsan svejsan!
Idag har jag varit på bra humör ända tills ungefär en halv minut sen. Jag hade noll besökare, visst, det kanske inte är allt. Men hur kul är det att skriva ifall det bara är jag själv som läser den? Jag började fundera på att lägga av med bloggningen, men det skulle ju inte gå, GAAAH, asså bloggningen blir man BEROENDE av & visst ska jag inte sluta blogga, men ibland blir man bara så deppig! Kan inte ngn bara skicka ett: -Har du haft en bra dag -kommentar eller iallafall säga att man läser den.
Menmen, det är inte hela världen. Idag ska jag träna, jiipppiie! *Bra humör igen* Vi måste hårdköra nu inför JSM, min stora skräcktävling, hjäälp?! Hoppas verkligen att det går bra. Den helgen kommer jag inte kunna blogga, om jag inte får låna någons mobil d.v.s. Så en liten paus nästa helg då? Då kommer jag på måndagen och är laddad som tusan på bloggandet.
Idag är jag också stolt över mig själv, för att jag inte har tagit någon bulle eller kaka, utan tog två mandariner och en riskaka istället. Jag öppnade lussebullspåsen och bara ville äta upp alla. Men icke sa nicke. Jag tycker inte att jag är tjock eller något sånt, jag är ju väldigt smal faktiskt, men jag kommer få hål i tänderna och jag äter alldeles för mycket sötsaker, men det är ett stort NO,NO!
Pussar, pussar! <3

Kommentarer
Postat av: Louise

Det där känner vi igen.

Inte lätt när bloggen blir ett beroende.



Puss!

2008-11-27 @ 16:08:42
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: vanessa

han är sååå coool :)

2008-11-27 @ 16:22:15
URL: http://vaanneessaa.blogg.se/
Postat av: Caroline Bernadott

Tack såå mkt såsööt <3

2008-11-27 @ 16:58:47
URL: http://carolinekhamo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0