till startsidan

Hans fans hotar med självmord!


Tjejerna gör allt för en dejt med Rob Pattinson

Rob Pattinson påstår själv att han har svårt att hitta kärleken, men var han än går står tjejer på kö bara för att få sig en glimt av honom. 

I nya numret av Rolling Stone berättar "Twilight"-stjärnan exakt hur långt hans fans är beredda att gå för att komma honom nära.  

- "Twilight" är en metafor för kyskhetens dygd, men det har fått motsatt verkan. Jag får brev med hälsningar som "Jag tar livet av mig om du inte går och ser 'High School Musical 2' med mig".  

För att ytterligare beskriva hysterin berättar Rob om det allra konstigaste han fått höra från sina beundrare:  

- Nyligen var det en mamma som räckte över sitt barn till mig och sa "Snälla, kan du bita honom i huvudet?"
 
Själv fattar jag inte hur man kan göra så här, har man inget vett i skallen eller? Tror fansen att han gillar när fansen hotar med självmord? Öhh, stört tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Emilia Eriksson

Håller med dig! Låter sjukt ..;o <3

2008-11-30 @ 15:37:08
URL: http://coolaemilia.blogg.se/
Postat av: Louise

Men oj! Ja, det må jag säga!

Det har ju blivit en sådan hysteri runt den filmen & personerna.



Bra inlägg! Intressant, hade inte en aning om detta.



Allt bra med dig?



Puss!

2008-11-30 @ 16:07:03
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Nightfall

Hahahaha "bit honom i huudet" :'''D Men åh han är ju för snygg. Jag skulle nog dock inte hota med självmord sådär hahah..

2008-12-05 @ 17:47:14
URL: http://nightfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0