till startsidan

I try to fly away!

Godmorgon!
Igår blev det inte mycket skrivande, efter träningen kollade jag lite på Cold Case & sedan bestämde jag mig för att lägga mig & läsa. Jätteskööönt!
Igår fick vi våra omdömen, det gick jätte bra. Det stod jätte bra på hela! Thihi. Jag var jätte nervös när jag skulle öppna den. Fast jag vet inte för vad, jag visste ju att det inte direkt skulle stå, Emma är en jätte stökig tjej & dålig på alla ämnen, hon borde gå i specialskola.
Idag ska jag klättra med skolan, jättekul. Jag har faktiskt redan gjort massäck, så slipper jag stressa sen. Jag lovar att ta bilder när vi klättrar, I try to fly away over the sky, okej, så gick den ju iallafall inte, men, det spelar ingen roll!
Nu ska jag nog ta & snygga till mig lite. PUSSEN ÄR TE DIG!

Kommentarer
Postat av: towe

Och det säger du nu, när du redan har sagt att det var från mig du hade fått det ! osmart lilla fjunis! :D <3

2008-11-19 @ 17:42:40
URL: http://iqblondinen.blogg.se/
Postat av: towe

går den verkligen inte så? det trodde iallafall jag med! :D <3

2008-11-19 @ 17:45:09
URL: http://iqblondinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0