till startsidan

Ischoklad, Bones & Wallander.

Hejsan svejsan!
Idag har jag som sagt bakat lite ischoklad, mumsigt va? Det blev det iallafal. Om någon vill veta så tar man 100 gramkokosfett & 200 gram choklad, mörk eller ljus, smälter det i en kastrull & häller det i små ischokladsformar, sedan måste de bara stå kallt, lätt som en plätt!
Jag har faktiskt inte gjort så mycket idag, mest suttit vid datorn & chillat, ganska skönt faktiskt. Klockan åtta ska jag kolla på Bones, säsongspremiär & sedan blir det lite Wallander, vi får se ifall jag orkar se på hela, tveksamt. Med tanke på att jag inte orkade kolla på Beck igår, fast den var iochförsig till klockan 12.10, Wallander är ju bara till 23.10, så jag hoppas jag orkar med att kolla! 
Jag ska lägga in ett till inlägg, ett som inte ag har skrivit, utan som http://www.coolaemilia.blogg.se/ har skrivit, en jätte bra text som jag fick lägga ut för henne!
Pussar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0