till startsidan

Pepparkaksbak med Towe igår!

Igår bakade jag pepparkakor med Towe, vi åt ju iåförsig upp typ en tredjedel av degen, men resten bakade vi faktiskt pepparkaror av. En plåt lev bra, den andra blev väl inte direkt jätte god.´Vi tog ut dom för tidigt, så dom var jätte mjuka, haha!

Söta formar va?

Snart ska dom in i ugnen!
Jag har tyvärr ingen bild på pepparkakorna när de är klara, klumpigt va?
Idag har jag inte mycket att göra. Alla kompisar kan inte, mamma,pappa, syster är inte hemma. Men de kommer snart och då ska vi baka lite julgodis och så, mysigt va??! Också skulle jag vilja hyra en bra, film, kanske Wallander eller Beck!
Men just nu ska jag nog bara fixa iorning mig lite, & sen...jag har inga planer just nu. PUSSAR! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0