till startsidan

Vad gör man en kall snöig söndag?

Heelu!
Idag har jag verkligen ingenting att göra, eller Towe kunde inte göra något. Hon skulle typ baka med familjen & så. Jag har absolut no idea vad jag ska tillägna dagen åt att göra! Lite läxor kanske`? TRÅKIGT, men defenetivt nödvändigt. En ny header kanske? Jaja, vi får se!
Igår kollade jag lite på Stjärnor på is & CSI Miami. Det var skönt att bara ta det lugnt. Jag försökte gå in på kanal5.se & kolla ifall de gick att titta på tidigare avsnitt. Men det verkade inte fungera, synd, det är verkligen superbra!
Det är ju som sagt snö ute. Det är ganska kul tycker jag, då känns det som om det är nära till jul. Fast det är ju så himla kallt.

Snöööö!
Just nu kollar jag på Sanningens Ögonblick med Linda Rosing. Det går ju as bra för henne. Gud vad hemskt att vara med på ett sånt program, usch!
Nu ska jag titta vidare! Puss<3


Jag är lika vit som snön! :)

Kommentarer
Postat av: Bea*

Hejdär, Haft en bra helg?

2008-11-23 @ 17:53:54
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0