till startsidan

Idag var vi klätter-apor!

Hejsan svejsan!
Idag har vi varit & klättrat. Det var roligt, men jag hann bara klättra typ fem gånger, snålt va? Det tycker jag iallafall.
Man klättrar upp en liten bit, inte så läskigt, klättrar upp ännu högre, fortfarande inte så läskigt, högst upp, inte så jätte läskigt, men läskigare än vad det var förut, sen kollar man ner, aaaaaaaaaaah, gud vad läskigt det var, det kändes som om jag var 1000 meter upp i luften! Jag är inte höjsrädd eller något, men det kändes väldigt äckligt!

Jag klättrar för fulla muggar!

Towe klättrar & klättrar, fast just i stunden försöker hon hitta något att ta i!

Vi hade som vanligt jätte kul på ditvägen. Jag, Hanna & Towe satt lappar i fejset som det stod Oj, gylfen, på min, Punkare, på Hannas & Jag vill, på Towes. Bilder kommer senare eftersom "bildsidan" inte fungerar! *irriterad*
Hemresan var inte direkt lika rolig som ditresan. Jag var jätte irriterad & på ett fruktansvärt humör. Jag klarade ingenting. Men nu mår jag bättre!
Så vad ska jag göra nu? Joo, spanskaläxa & möjligtvis lite NO-SO. Men innan det ska jag kolla lite på TV!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Tror det är courier new! Tack! Länka gärna vår blogg på din och stöd vårt projektarbete!

2008-11-19 @ 18:00:02
URL: http://skellefteatjejer.blogg.se/
Postat av: towe

Mm, aha, okej (?) Men snufflan , jag fattar inte , varför var du egentligen irriterad? "/ <3

2008-11-19 @ 18:02:24
Postat av: ANGELICA

sv: åh tacktack! :D

haha jo det har jag verkligen, har du? :)

2008-11-19 @ 21:30:45
URL: http://angos.blogg.se/
Postat av: N A T A S C H A

hehe tack så mkt :D

det värmde ;) puss / N

2008-11-19 @ 23:32:55
URL: http://taschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0