till startsidan

FYFAN, MJÖLBAGGAR!

Godmorgon!
Igår när jag & Amanda skulle baka upptäckte vi något otroligt äckligt! Vi såg små kryp i smeten, inte bara typ 2 utan 25 stycken, fan jag höll på att spy. Vi gjorde då en ny & då upptäckte vi att de låg i havregrynen, vi slösade bort två satser med smet, inte lyckat. Hennes mamma sa att det var mjölbaggar. Amanda blev helt galen & sa att hon skulle elda upp huset, men jag lyckades övertyga henne om att hon inte skulle göra det, hahah. Gissa om jag gick runt & kliade på hela kroppen sedan, FYFAN säger jag bara!
Idag vaknade jag klockan 10.00 typ, då gick jag upp (Amanda hade redan gått upp), vi åt lite frulle, vi busade, nutella på mackan.
Nu ska vi baka en tårta som vi ska ha på "Månadsmyset" som gruppen har en gång i månaden. Hoppas det blir mer lyckat än igår!
PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0