till startsidan

I MISS YOU GIRL!

Jag har bakat en liten kladdkaka & ska nu gå ner & äta för att sedan åka till träningen, idag blir det dubbelsaltos (dubbelbakåtvolt), gymnastikspråk ni vet! Lovet har gått alldeles för fort, snart kommer vardagen tillbaka & det blir tidiga morgnar, tidiga kvällar, stressiga dagar. Men en god nyhet, det är bara 54 dagar kvar till julafton, tänkasig, tiden går fort när man har roligt, som man brukar säga.
Gud vad jag saknar Ceci, hon bor i Mexico & kommer inte tillbaka förens om 2 år & 8 månader. I MISS YOU GIRL! Jag älskar henne 20 varv runt jorden & sedan tillbaka & sedan tio gånger till...okej, det där lät skumt, men det är sant!
Jag ska nog lägga in en räknare om hur många dagar det är kvar!
PUSSHEJ! <3


Kommentarer
Postat av: Nelly

söt blogg du har:D

2008-10-30 @ 18:56:44
URL: http://nelliz.blogg.se/
Postat av: Nelly

va gulligt, tack så mkt! jag har fått lite hjälp^^

2008-10-31 @ 14:08:54
URL: http://nelliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0