till startsidan

Klipper mig & slingar imorgon!

Jag kunde inte somna igår, det var jätte jobbigt! Jag låg typ & tänkte på hur tråkigt jag skulle få det idag. Jag som ville gå på bio idag, det blev det såklart inget av & imorgon kan jag inte heller, för då ska jag klippa mig & slinga håret igen, dom börjar gå ut. Jag ska tunna ut håret, men klippa upp det lite mer, eftersom håret har växt & slingorna blir jätteljusa blonda. Det blir nog bra! Vet ni? Vår familj ha klippt oss hos henne som jag ska klippa mig hos imorgon i typ 19 år, haha, kan någon slå det?
Jag vaknade ganska tidigt & har ätit lite kräm & fixat till mig, igår gick jag runt i pyjamas hela dagen  då blir man så otroligt trött! Jag tänkte kanske ringa Marzi, jag skulle verkligen behöv komma ut idag & inte sitta inne & slöa. Egentligen skulle jag behöva göra lite läxor, men jag pallar inte, jag ska faktiskt göra dom någon dag, vet bara inte vilken!


Så här ser mitt hår ut idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0