till startsidan

Nya Uggs, kommer imorgon!

Haaloo!
Idag har jag shoppat lite & pluggat såklart! Prove kan jag nästan! Jag hittade en j'vligt snygg peak jacka, ganska dyr dessvärre, 3999:-, jag köpte den inte för den var fel färg, jag ska leta efter en grön! Något bra tips på stor jacka?
Jag köpte också ett par uggs, beige, vet inte vilken affär, 1700:-, det var rea iallafall! De fanns bara svarta uggs i affären, men snälla som de var beställde de in ett par beige till mig, som jag ska hämta imorgon, på måndag elr på tisdag, hoppas de är bra!
Jag har kollat på Stjärnor på is, kanske inte jätte speciellt, men bra. Nu ska jag gå ner och kolla på Brottskod Försvunnen.
Syster min har också köpt en svart, skitsnygg mössa från Monki, som jag snodde idag. Jag måste också köpa en mössa, fast en vit då! 
PUSS & GODNATT 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0