till startsidan

"Nytt hår"

Hallojsan!
Idag har jag som sagt klippt mig & slingat det. Det blev jätte bra. Jag tar en bild imorgon, eftersom jag inte hinner idag för snart åker jag & tränar.
Vi åt på en kinarestaurang & sedan köpte vi en ny plattong eftersom den gick sönder imorse (har ingen aning om varför, dåligt!), den är jätte bra & värms upp på bara 30 sekunder GOSH! :)
Jag vet nu vad jag önskar mig i julklapp. Ni vet en sådann där liten bärbar dator, den är jättesöt & det skulle hjälpa till jätte mycket för bloggandet, då kan jag även blogga när jag åker t.ex till Åre & i skolan. Hoppas,hoppas,hoppas jag får en!
Jag missar Idol, mööööö! & idag var det ju schlager-tema, fy vad dåligt. Någon underbar person kan väl skriva kommentar om hur det gick för alla, jag kommer vara dönyfiken ju! Snälla!
Jag måste iallafall se reprisen, det är ett klart MÅSTE!
PUSSAR! Ha en bra kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0