till startsidan

Rolig grej!

Utmaningen! Gör så här..
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg för sms
3. Stanna när du räknat till tio och skriv meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvänn var otrogen mot dig?

Jag är den andra bussen bakom dig :)<3
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Ja, det kan jag :) jag älskar dig<3
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Emma, vart var det träning någon stans, och vilken tid? :)<3
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
På kvällens träning ska ni vara kvar till halv 9 o träna första halvtimmen själva.
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Hej tvilling<3 vad gör du då? kramar
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Vet du vem det är? :)<3 asså vem jag är?
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Ja slutar snart, har elevens val, :)<3
8. Vad vill du höra mest av allt?
Hejsan älsk, nej....eller jag kommer inte hinna...:( Ledsen, jag älskar dig!
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Kvart i två :)<3
10. Din romantiska replik?
Flintismaja:)
11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Jaha, ser du det? :)<33 Tahaha, jag skulle skoja med dig lite, för jag har hemligt nummer!

Thaha, roligt va??
Jag & Amanda har inte gjort mycket idag, bara spelat Crash Bandicoot. Vi har redan klarat hela spelet! Nu har Jacki kommit & han tycker inte det är speciellt kul att jsg sitter här & bloggar! Måste gå!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0