till startsidan

Schlagerdängor i Idol!

På fredag är det ju dags för idol igen & idolerna ska sjunga "Schlagerdängor", gud vad kul det ska bli. Artisterna har coachats av Charlotte Perelli, som förövrigt också har en blogg, som jag tycker är jätte bra!
 Jag har tagit reda på vilken låt varje artisterna ska sjunga!
Robin Bengtsson, låtval: "När vindarna viskar mitt namn"/Roger Pontare
Robin Bengtsson, låtval: "När vindarna viskar mitt namn"/Roger Pontare

Sepideh Vaziri, låtval: "Främling"/Carola
Sepideh Vaziri, låtval: "Främling"/Carola

Kevin Borg, låtval: "Lyssna till ditt hjärta"/Friends
Kevin Borg, låtval: "Lyssna till ditt hjärta"/Friends

Alice Svensson, låtval: "Min kärlek"/Shirley Clamp
Alice Svensson, låtval: "Min kärlek"/Shirley Clamp

Johan Palm, låtval: "Johnny the rocker"/Magnus Uggla
Johan Palm, låtval: "Johnny the rocker"/Magnus Uggla

Robin Eriksson, låtval: "Michelangelo"/Björn Skifs
Robin Eriksson, låtval: "Michelangelo"/Björn Skifs

Anna Bergendahl, låtval: "Stad i ljus"/Tommy Körberg
Anna Bergendahl, låtval: "Stad i ljus"/Tommy Körberg

Lars Eriksson, låtval: "Det börjar verka kärlek banne mig"/Claes-Göran Hederström
Lars Eriksson, låtval: "Det börjar verka kärlek banne mig"/Claes-Göran Hederström

Jag vill göra en liten undersökning & då vill jag att du svarar på dessa två frågor:
-Vem tycker du är bäst i Idol 2008?
-Vem tycker du ska åka ut / är sämst i Idol 2008?
Svara helst 1 person på varje fråga, men kan du inte bestämma dig så skriver du dom du har som "favvisar"!

Jag har gjort en helt ny design på bloggen, blev den bra? Var den förra bättre? Jag kan inte bestämma mig! Är det någon som vet hur jag får  den där vita ganska tjocka ramen till rosa, eller får bort den helt?
Ikväll ska jag såklart kolla på Bonde Söker Fru (som jag alltid gör), det är så mysigt tycker jag, så bra! Fast innan bonde söker fru ska jag kolla på Brottsplats USA, som går på TV4 Fakta!
PUSSAR&KRAMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0