till startsidan

They´re Beautiful!

Godmorgon!
Jag hann inte lägga upp bilderna på uggsen på bloggen igår, eftersom jag fick ett tips av en som sa att jag skulle gå & lägga mig tidigare. Det fungerade faktiskt, när jag gick upp kände jag mig piggare än någonsin, tack! Så nu orkar jag lite mer idag!
Här kommer dom iallafall!

They´re beautiful. They´re beautiful, they´re beautiful, that's true!

Nu ska jag få en stressfri morgon & börja fiffa till mig redan nu! Jag vill slippa springa till bussen!
I helgen är mamma & pappa typ i simhallen hela tiden, men Amanda kommer hit så jag blir inte helt lonely. Vi ska sköta musik på en tävling för småungar imorgon, fan vad bilder jag ska ta!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Rebecca

åh vad skönt att höra :D det var så lite så :)

2008-10-24 @ 14:18:42
URL: http://rebeccasegedi.blogg.se/
Postat av: Iva

uggs bästa skorna ;)

2008-10-24 @ 18:58:33
URL: http://ivaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0