till startsidan

Jag är helt slut!

Hejsan!
Öööh vad trött jag är asså. Jag har precis kommit hem från träningen & vi körde en jätte hård träning, så nu är man HELT slut & syrran har typ 10 simkompisar hemma som skriker, så sova kommer det inte bli mycket av, jobbigt läge!
Jag & Amanda bakade pumpa tårtor & dom blev jätte bra. Vi la först en marängbotten (köpt) sedan bredde vi smält mjölkchoklad på, sen la vi på en till marängbotten som vi bredde orange grädde på (färgat med karamellfärg). På grädden gjorde vi ögon, näsa & mun av marsepan. Ett tips, lägg tårtan gärna i kylen innan du äter den, när chokladen är smält blir den jätte god!
Efter 3 dygn med Amanda & översovande (hah, säger man så?), så ska det faktiskt bli skönt att ta det lugnt & sova själv, bara chilla helt enkelt! Det ar såklart varit jättekul, men jag är oerhört trött! & det har inte blivit så mycket bloggande, så det ska bli kul med lite mer bloggande!
Jag kanske skriver fler inlägg eftersom jag inte kommer kunna sova, så jag kommer nog sitta vid datorn i flera timmar!
PUSSAR! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0