till startsidan

Vad blir bilden??

Hejsan svejsan!
Hur äre? Mår ni bra? I hope you do! Äntligen färdig med pluggandet & det här var det sista stora provet på ganska lång tid & då får jag såklart mer tid åt bloggen vilket såklart är jätte positivt! Idag har jag bakat lite bullar & mamma har köpt Ben & Jerrys som jag ska äta nu! Också ska jag plugga lite & kolla på Ensam mamma söker, läste i tidningen att det hade varit ngt bråk elr nåt, spännande!
Jag har tyvärr inte några bilder från dagen, men vad kan bli roligt en dag när man sitter hemma & pluggar och kollar på film? Haha, nada!
Här kommer en bild som kanske kan pigga upp dej? & bli fundersam!

Okej, visst, den ser inte rolig ut alls, men kolla då med "kinesögon", du fattar, skriv en kommentar om vad du trodde det stod innan & vad du tyckte det stod när du gjorde "kinesögon", kan bli roligt!
Snart lägger jag ut lite kändisroligheter & sedan får det vara nog för dagen, pussar & kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0