till startsidan

Man höll fan på att bli överkörd!

Nu har jag lov, gud vad skönt, inga läxor, inga måsten, ingenting! Imorgon ska jag åka in & hjälpa till lite på en tävling, för småungar. Det ska bli jätte kul. Efter tävlingen hänger Amanda med mig hem för att sova här.
Vi slutade skolan 11.30 idag, det var så skönt. Jag & Towe satt kvar & gjorde klart alla läxor som behövde göras sedan gick vi hem till mig, vi var inne lite på datorn & sedan masserade vi varandra, eller rättare sagt kliade varandra under fossingarna.
Efter det bestämde vi oss att gå hem te Towe en stund. Medans vi stod & väntade på bussen fick vi en strålande idé, vi ställde min mobil på andra sidan vägen & satt vi mobilen på självutlösare, precis när bilden hade tagits hörde vi bussen komma, jag RUSADE till andra sidan vägen & tog mobilen, haha, det var så roligt asså, busschauffisen såg lagom snopen ut!
Men en bild blev det & den blev extremt ful också!

Haha, den blev ju jätte ful, men det var verkligen roligt!
När vi kom av bussen gick vi till Ica ma & köpte Cheddar Popcorn, muums! Jag som älskar Ben & Jerrys var tvungen att ta en bild!

GOSH va ful, blir man ful på alla bilder idag eller??
När vi kom hem till Towe käkade vi lite popcorn, drack lite Soda stripp (som towe kallar det) & bara hade allmänt mysigt. Nu ska jag nog ta & äta lite Ben & Jerrys eller hemmagjorda bullar, ja vet, i'am the biggest svullo in tha world!
PUSSAR!


Kommentarer
Postat av: Frida Js

SVAR: Ajjda, jag trodde att hon var med under hela Idol :S .. hahah

2008-10-25 @ 17:34:37
URL: http://fridajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0