till startsidan

Mysbad med popcorn & milkshake!

Tjenare!
Haft en bra dag?? Jag har haft det jätte bra, jag & Amanda åkte från mig vid halv 11 & nu är vi hemma hos Määndiie! Vi har badat i deras inne-jazzuci, det var jätte mysigt, vi poppade popcorn & gjorde chokladmilkshake, muuums! Vi ska nu baka, vi vet inte vad, men något gott blir det väl!

Mysigt va?? (A)


Myyyyycket skum!

 
Emma hjärta Amanda = Bästa vänner!
Det har inte blivit så mycket bloggande i helgen, men det är inte så kul för Amanda ifall jag bara sitter & skriver blogg, lite social får man iallafall lov att vara!
Nu ska vi baka, bilder kommer senare, I hope. Vi ska ju på träning ikväll!
PUSSAR!

Kommentarer
Postat av: Cecilia Julin

Gud vad mysigt med så mycket skum :D Vad använder du för att det ska bli så mkt skuum? <3:)

2008-10-27 @ 14:51:42
URL: http://ceciliajulin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0