till startsidan

Tråkigt, pigga upp mig med kommentarer om bloggen!

tjuuh! Har skit tråkigt! Towe sitter där nere och gör ngn j'vla läxa och jag sitter här vid datan och gör absolut INGENTING! Vad ska jag göra?? Jag vill baka men det vill inte Towe och hur roligt är det att baka själv på en skala ett till tio, minus tio! Vi har spelat lite Wii fit och ätit lunch, (eller jag har ätit lunch, Towe åt lunch typ klockan 10.15, haha fett tidigt) Tänker nog spela lite eftersom det inte finns något annat att göra! Kanske gör en ny header, eller är den jag har nu fin?? 
Är på ganska dåligt humör, pigga upp mig?´ Vill instalera Adobe nu, men pappa skulle hjälpa mig för det är typ någon CD vi har köpt och jag fattar NADA! Har inte så mycket mer att skriva om, förutom att jag har träning ikväll, men jag kommer nog skriva innan dess, jag åker klockan 18.30 så det är lång tid kvar! PUSS! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0