till startsidan

Trött morgon!

Heej! Jag hann inte skriva igårkväll. Det gick bra på träningen och jag har tagi lite bilder från uppvärmningen, och A hade tappat en tand, haha, snacka om sen:) Idag är det den tråkigaste skoldagen på veckan, vi har samhällskunskap i 1 ½ timme. Vi hade som läxa att ringa till en tjej på kommunen, men hon hade gått för dagen, så den läxan är INTE gjord!
Jag var verkligen jätte trött när jag vaknade, puust! Är det någon som vt vilka som gick vidare i Idol? Jag orkade inte stanna vaken, så jag gick och la mig och hoppades att någon annan vet för jag är super nyfiken! Jag gillar hon Loulou. Hon är ju fett cool! Nu ska jag fixa mig lite iordning och faktiskt inte stressa och jag tänkte kolla lite på vakna med The Voice, inte bara höra det från datorn. Jag lägger kanske upp Dagens Outfit. Jag får se.
PUSSAR, HA EN SUPER DAG!


Träningen igår. Jag är i blått!


Amanda har tappat tanden!

Kommentarer
Postat av: felicia

sv: okej, ja det tycker jag också :)

2008-10-01 @ 18:16:42
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Alina

tack så mycket! :) ha en bra kväll!

2008-10-01 @ 18:18:25
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0