till startsidan

LIVET!

God morgon! Igår var jag ju och tränade och hann inte gå in & skriva, min data tar ungefär 10 minuter att bara komma in på! Det gick iallafall ganska bra på träningen, fast är inte helt nöjd, jag har fortfarande ont i hälen, men en i gruppen gav mig ett tips. Att jag skulle vicka den fram och tillbaka och i cirklar, jag skulle också stå på balansbräda! Inte direkt roligt, men jag gör vad som helst för att foten ska bli bra igen!
Visst är mjölk äckligt på morgonen?? Jag vet inte vad jag ska dricka. Jag vill inte dricka O'Boy för det är så onyttigt, inte juice för det är för surt, inte mjölk för det är äckligt på morgonen! Vad ska jag dricka, hjälp mig! Nu är Carin Da' Silva gäst på vakna med The Voice på 5:an så jag ska nog gå och kolla lite nu! Datorn är jätte seg, jag önskar att jag hade en annan! Men men, det kanske jag får någon gåg i livet också! HÖHÖ! Nu ska jag nog sätta mig vd TV.n och vicka på fossingen istället för här!
Förresten hade jag 13 besökare, tack så jätte mycket och forsätt kommenter och läs min blogg! Någr gubbar är där nere för att kolla på köket, äntligen ska vi göra om det, jaaaaa! Ha en underbar dag så skriver jag så snart jag bara kan! PUSS 

Kommentarer
Postat av: Siolia

Så enerverande med datorer som knappt går att starta. Men nu har jag köpt en ny! :P Så skönt. Haha, ingen aning om det där med mjölken, jag dricker inte alls mjölk. Men prova kall havremjölk med jordgubbs smak eller typ soja mjölk. Det är gott!



Hoppas dagen blir bra.

2008-09-26 @ 08:12:18
URL: http://siolia.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack så mycket:D kram

2008-09-26 @ 16:24:02
URL: http://ungmamma15.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0