till startsidan

Chockladtårta!

Helluu! Towe gick precis hem och efter den "tråkiga stunden" hade vi superkul! Vi bakade en chokladtårta som blev jätte god, den gick knappt att ta för den var så kladdig, mums, mums!
Bara en början, kommer den bli bra tro??!


Här är resultatet, bra va??


Emmas och Towes fika! Sugen??

Sedan kollade vi bara lite på Top model! Har ni sett att det ska börja ett program som heter Make me a supermodel eller något sådant! Ganska wannabe tycker iallafall jag, men det kommer säkert bli bra! Både killar & tjejer får ställa upp så det är en chans för killarna att visa upp vad de går för! Nu ska jag göra mig iordning lite för träningen så kanske jag skriver när jag kommer hem annars skriver jag imorgon bitti! Have it guud as we say in schweden! <3

Kommentarer
Postat av: Emelie

tackar:D nej det är jag inte;) haha

2008-09-22 @ 19:15:23
URL: http://ungmamma15.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0