till startsidan

Född till MVG barn (skojar)

Sara gick hem för typ en timme sedan och nu sitter jag bara här i sängen och chillar! Jag tror att jag snart ska gå och sova, för att jag vill vakna ganska tidigt imorgon och det kommer jag inte orka ifall jag går och lägge mig så sent! Så en tidig kväll får det väl bli!
Jag har ätit en slags chokladmousse-tårta från Gunnarsson (Eller blandar jag ihop det? Vad heter det?). Oavsett var den var ifrån så var den iallafall supergod!
Jag fick förresten tillbaka NO provet igår! Och gissa vem som fick MVG? Joo,, jag såklart! ;) Hehe, jag blev verkligen förvånad, och jag hade bara ett endaste fel, vilket var det man behövde för MVG... Så det är jag ju nöjd med iallafall!
Imorgon startar jagg min Nästa Veckas Blogg-tävling. Eftersom att jag tyckte att det var en roligt grej, det är därför jag gör det så tätt inpå igen! Jag har redan flera stycken som har anmält sig, men är DU jätte sugen på att vara med och tävla så är det bara att skriva ett inlägg och varför just du ska vinna och vaddin blogg handlar om! Det är alltid kul med många deltagare!
Nu ska jag visa pappa den där coola hemsidan. www.en.akinator.com Gå in, det är verkligen super coolt! PUSSAR, sov gott alla läsare! <3


Kommentarer
Postat av: melisa

sv; tack sötis :)



allt bra med dig?

2009-01-10 @ 22:38:49
URL: http://baramelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0