till startsidan

Jag hatar att diska!

Godmorgon, godmorgon! Idag kanske det blir ett lite kort inlägg, eftersom att jag ska gå snart. Jag var lite sen idag, men har fixat allt, sminkat mig, packat ihop ídrottskläder. Det ända jag har kvar är att diska min frukost, vi har ingen diskmaskin nu när vi bygger om köket. Jag hatar att diska! Kan inte någon komma hit och diska åt mig? Snälla?
Idag har jag ingen träning och kommer kanske att vara med Towe,  fast hon kanske ska vara med sin lillesyster som kom i förrgår! Vi får väl se! I skolan har vi inte sådär superroliga saker, men ganska chill. Fast vi ska ha NO sista lektionen i 1 ½ timme. Men jag gillar NO så det är ju bara bra! Fast vi ska börja med något boring. Vi ska typ kunna alla saker i NO-salen, vad det heter, typ bägare, pipett. O.s.v. Skitjobbigt. Jag kommer verkligen inte komma ihåg! Jag får väl försöka iallafall. Det brukar ju gå bra!
Jag längtar efter att få se Towes lilla pluttsyster. Så jag hoppas att hon har tagit en bild nu!
Nu ska jag faktiskt dra till skolan. Men ingen träning, så det blir förmodligen ganska mycket bloggande, så gå in ikväll!
PUSSAR! <3

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Välkommen i klubben, diska är inte min grej. :S



TACK så mkt! :D

2009-01-14 @ 08:44:53
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag med! Köpte diskmaskin, är så mycke bättre...

fast man har mindre skåp :(

2009-01-14 @ 12:38:59
URL: http://xtremebeautynails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0