till startsidan

Snabbt inlägg!

Godmorgon mina underbara läsare!
Jag har ganska bråttom nu och det får väl bli ett snabbt inlägg.
Idag har vi ganska roliga saker i skolan, ´typ matte, idrott, FT (man får göra vad man vill), och lite sånt. Det ska bli superskönt att det är sista dagen innan fredag. Senare är det träning, jag vet ju inte ifall jag kommer träna eftersom att jag har ont i foten, men då blir det styrka på träningen istället, tråkigt, tråkigt!

Jag avslutar inlägget med en bild på mig, så blir det fler inlägg senare!


Så här ser jag ut idag. Tråkigt klädd, men så blev det!
PUSSAR PÅ ER! <2


Kommentarer
Postat av: josephine

fin du var på bilden :)

2009-01-22 @ 08:40:37
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Aldona

Okej :) neh sorry men jag har faktiskt ingen aning :/ jag är själv jättedålig på det här med koder och grejer med bloggen :( KRAM!

2009-01-22 @ 12:18:38
URL: http://aldona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0