till startsidan

Norsk kareoke och buddha-tempel?

Hallå mina kära vänner!
Nu har jag kommit hem från gymnastiken och har duschat mig fräsch! Fast sminket är väck, så så fräsch är jag nog inte. Fast jag tror på naturlig skönhet! Hehe!
Idag slapp vi samhällskunskap, pjuuu! Jag som hatar det, så dagen var räddad redan då! Så jag och Towe gjorde lite på våran uppgift. Vi ska åka och intervjua religiösa i olika kyrkor och buddha-tempel och så! Skolan var helt okej, och på mentorstiden gjorde vi någon konstig lek. Norsk kareoke. Då skulle några sjunga och ha hörlurar i öronen óch övriga skulle gissa vilken låt och man fick bara nynna!
Nu sitter jag och pratar med Towe i telefonen och hon tjatar att jag inte får gå och lägga mig, för att hennes pappa ska komma hem med hennes nya syster! Så hon ska hålla sig vaken.
Jag blir så himla irriterad på blogg.se det går inte att infoga bilder, är det så för någon annan, eller är det bara min dator som är cepe?Svara mig någon, innan jag blir galen!
Så tyvärr blir det inga bilder idag, men det är ju inte mitt fel! Imorgon MÅSTE det funka!
Jag är väldigt glad att det går bra för bloggen! Det är så många fler som upptäcker min blogg. Förut var det typ bara tio som kollade in bloggen. Nu är det omkring 30-50 varje dag. Inte så jätte många, med tanke på vad andra har, men jag tävlar med mig själv! Jag vill bara säga en sak till. Alla ni som besöker min blogg, kan ni inte lämna ett spår att ni finns, liksom skriv vad som helst, jag vill bara veta att ni finns! Eller är ni förlamade i fingrarna? Haha, skriv nu!
Pussar, jag skriver imorgon bitti! LOVEU' GUYS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0