till startsidan

Ganska boring dag!

Hejsan alla söta!
Jag vaknade ungefär för 40 minuter sedan och har redan hunnit äta frukost, sätta på mig kläder och borstat tänderna! Visst är jag snabb?
Jag har faktiskt noll planer för dagen. Det får väl bli en massa bloggande om Towe inte kan göra något. På eftermiddagen lär jag vara ensam, så jag kommer nog inte ha så jätte kul idag! Men jag får väl hitta på något kul!
Igår var jag helt säker på att jag inte skulle kunna somna, men jag somnade tusan på 5 minuter, så det var verkligen jätte skönt! Jag hatar att inte kunna sova, och det händer ganska ofta för mig!
Imorgon ska vi till Biblioteket med skolan. Det är en som ska prata om fantasy-böcker, jag som HATAR fantasy-böcker, men sedan får vi ju gå och låna egna böcker sedan också, så det blir väl okej kul! När jag tänker på biblioteket slår det mig att jag faktiskt har en bok att läsa, asså den måste vi läsa! Narnia, ännu enn fantasy-bok, jaja, den är iallafall bättre än många andra fantasy-böcker. Så då har jag ju någonting att göra iallafall!
Jag skriver mera snart igen. Det kommer bli många inlägg idag! PUSSAR! <3



Narnia boken jag måste läsa!

By the way. Det fungerade att infoga en bild idag, det har inte funkat på typ 1 vecka på denna dator! <3


Kommentarer
Postat av: louise

Hoppas du får en trevlig dag!! :)

2009-01-11 @ 11:09:16
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: Hanna

Svar: Tack så mycket, hoppas di fortsätter läsa den :D Kram

2009-01-11 @ 11:19:20
URL: http://malmsplace.blogg.se/
Postat av: Malin

Narnia har jag aldrig gillat. Aven nar jag var liten tyckte jag att det var en fruktansvart irriterande bok- och tv-serie. Haha.

2009-01-11 @ 18:08:25
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0