till startsidan

Dagen blev ingen mysdag.

Oj, dagen blev inte alls en sån där "mysdag" som jag hade förväntat mig. Kort efter det förra inlägget frågade pappi ifall jag ville följa med honom och åka skridskor på en sjö. Jag var såklart på, med tanke på att jag inte hade varit ute en enda gång på  några dagar och höll på att bli tokig på fyrkantiga skärmar.
Vi hade fika med oss, bullar och varm choklad, mums, så det satt vi och smaskade lite på. Jag testade för första gången i hela mitt liv långfärdsskridskor, det var lite jobbigt. Men det var ju första gången så jag förstår nog inte riktigt "tekniken".
När jag senare kom hem, har jag bara kollat på en och en halv film. Beck - Kartellen, och halva Narnia - Prince of Caspian. Sen orkade jag inte se längre, eftersom jag ville skriva lite på bloggen. Jag kan inte lägga in bilder på skridskoåkningen  nu, för syrran har min andra dator och vägrar ge ifrån den eftersom hon kollar på film. Bilderna ska jag försöka lägga in imorgon, men jag kan ju inte lova någonting. Annars lägger jag in dom i övermorgon.  :D
Jag pratade precis med Towe och hon kommer om en halvtimme och hämtar mig, eftersom att jag ska slagga där ikväll, jiippiie! Det ska bli jätte kul och jag tar med datorn, men jag vet inte ifall jag kan koppla upp mig  på deras nätverk, vi får se. Då kanske jag har tid att skriva ett kort inlägg, senare ikväll. Förmodligen kommer vi att vara uppe länge ikväll!
Nu tror jag att jag ska packa iordning lite grejer som behövs. PUSS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0