till startsidan

Kanske sista inlägget på hela 2008!

Nu sitter jag på mina grannars dator helt ensam och har tråååkigt! Jag ska kolla på en film. Den heter Over her dead body och verkar vara superbra. Jag hoppas att den kan pigga upp mig!  Kommentarer skulle också pigga upp mig REJÄLT mycket!
Jag ska snart äta lite vitlöksbröd, sedan lamm, sås och klyftpotatis, muuuuums, kan bli lyckat!
Jag har nog inte så mycket mer att säga! Jag hoppas att ni får ett bra nytt år! Så jag säger er:
HA ETT RIKTIGT JÄVLA GOTT NYTT ÅR!!!! (okej, nu blev det lite fel, menmen!) Det kanske är det sista inlägget på hela 2008! PUSSAR ÄLSKA´DE BLOGGEN´! <33


Raketer ska smällas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0