till startsidan

Några mer frågor?

Hejsan svejsan! Just nu sitter jag och Amanda vid mitt skrivbord med en varsin dator. Hahaha, snacka om osociala. Jag har min lilla rosa mini, och Amanda har min andra, asså den stationära (rätt?). Vi har precis laddat ner lite filmer och därför är datorerna lite extra sega. En film ska ta 9 veckor att ladda ner, lite va?? Fast med tanke på att den är typ 30 timmar så är väl det inte så konstigt!!
Vi har nu åkt hem till mig och ska käka lite tacos, mumsigt va? Förresten har jag inte fått så jätte många frågor, jag hoppas såklart på fler, men jag är glad för några såklart. Amanda har fått huvudvärk så dte är kanske dags att dra sig ifrån datorn ett tag nu. Snart är det 2009, det ska bli ett super bra år, eller hur? Jodå, det kommer det att bli! Hoppas bara att Amanda kan vara med mig på nyår, annars lär det bli tråkigt asså!
Nu ska jag slita mig från datorn! PUSSAR TILL ER! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0