till startsidan

Old Times´!

Igår blev det ju lite stressigt och så, jag hann inte riktigt skriva klart! Jag behövde sova lite och orkade verkligen inte sitta längre! Jag chattade lite med Wille - Från Bonde Söker Fru, och gjorde lite annat skoj!

Idag ska det bli en såå naajjs dag asså. Först har man sov morgon till klockan 10.00, sen lite matte, ganska roligt, sedan är det spanska och då ka vi ta med en massa godis och äta, muums! Så en väldigt skön dag helt enkelt!

Nu ska man väl börja fixa sig lite och sedan tar jag bussen te skolan, sen blir det shopping av GODIS!!!!  PUSS!
Kollade på lite gamla bilder! Hahah, de är såå sjuka!


Sofie heting, as liten, men assöt!

Sofie för kanske ett år sedan. Fortfarande söt!


Fan va söt asså! Liten bebis-Towe! <3


Gulliiig Towe nu! :)


Såååå söt Towe, på reservatet!


Jag och lilla Emma ska på maskerad, hahha!

Old Times!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0