till startsidan

Mina uggs har kommit, bild ikväll!

Hej! Det gick jätte bra på tävlingen igår, vi kom sexa & ska vara nöjda eftersom det var vår första tävling på just det friståendet. Klumpig som jag är har jag glömt att berätta vilken sport jag håller på med, Gymnastik. Det är jätte roligt.
Idag i skolan har vi kollat på film, eller inte jag & Towe vi stod bakom skärmen & ritade på whiteboarden!

Vi har roligare bakom skärmen!
Sista lektionen hade vi Idrott, vi passade på att knäppa en bild medan ingen såg.


Okej, den blev jättesuddig, men söt på sitt egna sätt!
Nu sitter jag här & äter Ben & Jerrys Caramel Chew Chew, visst är dom goda, fast dyra!
En god nyhet är att mamsen har hämtat mina uggs, kommer GARANTERAT bilder ikväll!
MANY KISSES!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hehe ja man gör ju det, synd. ja ta och gör det :)

2008-10-23 @ 17:44:17
URL: http://rebeccasegedi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0