till startsidan

Vilket klantärsel! :)

Gud vad irriterande, syrran har sina kompisar här och de låter så jag får huvudvärk, men vad ska man göra, nästa gång är det väl jag som ska ha kompisar! Idag har vart en helt okejbra dag! Vi började med Svenska (skolan), inte så kul, men efter det hade vi slöjd och det är ett av mitt absoluta favorit ämne. Jag gör iallafall ett lapptäcke. Lektionen slutade inte så bra, jag fick sprätta upp eftersom hon tyckte att det blev typ snett elr något, men jag hoppas det går bättre nästa gång!
Vi hade också FT, betyder Fri tid tror jag och då får man välja själv vad man ska göra. Asså inte sitta och äta godis då men vilket ämne man ska ha, HÖHÖ! Då gjorde jag NO & SO, jag blev då klar med instuderingsfrågorna till SO:n som vi ska ha prov på 20/10 Bläää, varför behöver man PROV?? Känns jätte skönt & jag har bara typ 5 frågor kvar i NO:n! Efter det hade vi engelska och sedan var det tänkt att Towe skulle gå hem men så blev det inte! Vi upptäckte att towes nycklar var borta och jag hade mina nycklar på hennes nyckelknippa! Då fick vi knippsa upp våra lås för att se ifall vi hade låst in nycklarna, men det hade vi inte. Så efter en lång stunds letande bestämde vi oss för att åka bussen hem till mig, men då ringer Jack till Towe, gissa vad han säger?
-Eh, jag har dina nycklar i bakfickan! Vi bah: Möt oss vid (spelar ingen roll) och ge oss den, blev så irriterad, så jag tvingade honom ge mig ett nytt lås! Det skulle han göra, ett kodlås och det är ju bättre än nyckellås som jag hade! Hoppas bara han tar med det! Han sa att han tog den och sedan glömde det! Vilket klantärsel!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Måste tipsa om en sida där du LÄTT kan tjäna extrapengar, helt gratis. Bli medlem här http://pengargratis.se/?r=1401 och få 5 spänn direkt! Jag får snart min första utbetalning, det funkar! :)

2008-09-26 @ 18:09:17
URL: http://sandranordin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0