till startsidan

Irriterad, irriterad, ännu mera irriterad

Nu har jag precis ätit klart och det blev thaikyckling från ett ställe i stan...i love it! Det är en sak jag stör mig på rejält mycket! Vid matbordet satt vi idag i 1 timme och det är alltid Frida (syster) som alltid får prata alla lyssnar på henne och de ska prata om hennes skola om betyg, simningen ALLT om henne! Ifall jag ska prata tar det ungefär 10 minuter tills någon ens lyssnar, jag blir så irriterad! Det är alltid dom äldsta som får prata och allt är så intressant med hennes liv! Någon som känner likadant?? Nog om det, är det några roliga program idag?? Det brukar vara roliga men det känns som alla de programen inte kommit igång än! Jag missade X-effect och brottsplats USA & de är några av mina favoritprogram!
Har ni röstat på veckorevyns blog awards 2008?? Svenska bloggvärldens oscarsgala?? Jag har hittils röstat på Stina-Lee men vill också rösta på ungmamma15 (emelie) & kanske Kenza! Är Ungmamma15 nominerad? Själv tycker jag jätte mycket om hennes blogg och jag kan inte låta bli att säga att hennes bebis är otroligt gullig!
Jag tycker också det är jätte dåligt att designadinblogg inte är nominerad, jag tycker hans blogg är fantastisk & att han orkar skriva om alla tips han har är underbart, jag skulle  förmodligen inte orka det! Jag förstår inte att man måste skriva om mode, kändisar eller skvaller för att bli uppmärksammad av sådanna saker som blog awards, dåligt! Nu är det nog med dåliga grejer för nu ska jag ner och äta efterrätt & titta på TV! PUSS HEJ ALLIHOPA!


Minnen alltså! Sofie för ungefär 1000 är sedan, visst är hon gullig?? Saknar dig! <33





Kommentarer
Postat av: queenpeach

ha en underbar helg!Kolla gärna in i min blogg och följ min flytt mot Asien :D

2008-09-27 @ 10:51:03
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: towe

älskar min unerbara emma , ha en bra helg , älskling! massor med kramar och puss .....

2008-09-27 @ 12:09:13
URL: http://iqblondinen.blogg.se/
Postat av: Kimbell

Haha, vilken söt bild!

2008-09-27 @ 17:05:43
URL: http://kimbellander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0