till startsidan

-Hej, skulle du kunna göra mig ful?

Var det någon mer än jag som kollade på Top model? Jag skulle tro att halva Sverige gjorde det, så jag är nog inte ensam! Det var iallafall Makeover (?), och jag tyckte att de var ovanligt lugna. I tidigare säsonger har alla blivit helt galna och typ gråtit som tusan och typ hatat sitt hår! Men nu blev typ alla nöjda. Hon som åkte ut´blev ju typ missnöjd för att hon var för snygg eller något, hon ville inte vara söt eller något sånt. Vadå, skulle hon komma och säga
- Hej, skulle du kunna göra mig ful? Jag vill SÅ gärna vara ful!
HAHAHA! Sedan började hon typ gråta. Jag tyckte hon blev skitgullig!
Jag ska läsa lite nu. Jag har börjat läsa Magnus Nordins gamla bok Fjärde Offret. Den är hittils jätte bra. Sedan har jag en till Magnus Nordin bok jag ska läsa, den heter Tystnadens hus, och den verkar jätte bra! Magnus Nordin är min favorit författare, han är jätte bra. Jag kan verkligen rekomendera honom! Särskilt Prinsessan och Mördaren!
Nu ni blir det läsa av! Jag skriver imorgon bitti! PUSSAR, LOVEU' guys...

Kommentarer
Postat av: evelina :)

sv: du hade en skit fin blogg hörru :)

puss ;*

2009-01-14 @ 22:34:32
URL: http://evelinaerikssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0