till startsidan

Ansträng er lite!

Usch vad trött jag är nu! Jag har precis kommit hem från träningen och jag kan säga att det var lite redskap och MYCKET styrka, så nu är jag helt slut. Jag är så otroligt otränad nu också, det känns inte alls bra! Jaja, jag får träna upp mig till toppen, det är nästan nu i startenn det är viktigast att verkligen kämpa. Eftersom att vi behöver styrkan inför tävlingarna senare i vår.
Imorgon är det fredag, helt otroligt! Det är slöjd, som är så otroligt roligt, mitt favvo-ämne. Sedan slutar vi tidigt. Också blir det kanske lite bio sedan efter och lite mys! Vi får se!
Jag är väldigt besviken på några i min tävling. De har inte ens skrivit ett inlägg än och det skulle de göra för bra mycket länge sedan! De kommer iallafall förlora ifall de inte börjar snart! Så dåligt, med tanke på att de tar platser som andra förtjänar bättre och kanske skulle ANSTRÄNGA sig lite för! Så det är tråkigt att se, eftersom att det  var de själva som ville vara med, det var inte jag som frågade eller något! Den somm har ansträngt sig mest är iallafall Julia, och jag kan säga att det ger resultat. Hon leder STORT! Så ifall ni andra vill ha någon chans..... ANSTRÄNG ER LITE, förfan! Det var bara det jag ville säga! PUSS! Vi höres imorgon! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0