till startsidan

Bloggen trasslar!

Vad irriterad jag blir på den här himla bloggen! :D Det går ju aldrig att ladda upp bilder, jag tänkte visa er några kläder från Gina Tricot som jag ville ha! De var supersnygga, men tyvärr går det inte att få upp den, så de får vi ta senare!
Nu sitter jag här och äter SAMMA mat för tredje gången  i loppet av två dagar! Det är ju sjukt. Vi har ingen spis just nu eftersom köket görs om. De kopplade in den först idag, och jag orkade inte fixa någonting att äta, så det fick bli samma.
Kyckling med grön curry och ris. Visst är det gott. Supergott, men att äta det tre gånger på så kort tid vet jag inte riktigt om jag gillar så mycket!
Nu ska jag käka vidare! Det blir säkert något fler inlägg snart! Jag är så taggad på att blogga så det finns inte! PUSSAR! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0