till startsidan

HATA, HATA, HATA DOMARE!

Hej! Nu blir det ett väldigt kort inlägg, eftersom det bara är en kort paus i ishockeyn, om 5 minuter börjar det igen...
Jag har fixat naglarna, de blev superfina, det är ganska korta och inte så blanka, men jag målade på lite extra blanknagellack.
Jag är så otroligt irriterad, för det är nämligen så att Sverige ligger under med 1-2 till Slovakien. Det är domarens fel, eftersom att han dömde fel. En slovak fick en klubba i fejset, av en annan slovak, men det såg inte domaren och förmodade att det var en svensk. Då blev en svensk utvisad och DÅ gjorde de ett mål till. TYPISKT, jag är så jävla lack!
Och sedan gjorde Sverige ett till mål i sista sekunden också kommer domaren och säger att det inte blev något, eftersom det TYDLIGEN var sör sent, vilket det inte var. HATA, HATA, HATA DOMARE! :D Vi får se hur det går, PUSSAR! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0