till startsidan

Hela huset vibrerar!!

Godmorgon alla trötta! Usch, säger jag bara!! Det är inte skola idag och jag är vaken så här tidigt! Jag vaknade klockan sju av byggarbetarna som håller på att typ riva lite av en vägg och fixa, så hela huset låter som F*N... Och såklart, så ska rummet de fixar ligga precis rakt UNDER mitt rum. Så hela sängen vibrerar, hela huset vibrerar. Åhhhh, jag har lust att gå ned och säga att dom ska gå ut härifrån och gå och borra någon annan gång.

                                                           

                                                                      
                                                                              Det här är jag just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0