till startsidan

Jag är pigg som tusan!

Hejsan! Nu sitter jag här i sängen och är pigg som tusan eftersom jag vaknade kvart i ett imorse. Jag kommer aldrig att kunna somna. Jaja, jag får väl hitta något att fördriva tiden med, för någon gång måste jag ju somna, eller hur?!
Idag har jag bara slappat. Kollat på en film. Kollat på ännu en film. På TV asså, Hur man blir av med en kille på tio dagar. Den är asskön, jag hade sett den några gånger förut, men det skadar inte att se den ännu en gång! Jag har kollat på Parlamentet, sista avsnittet för säsongen. Och nu sitter jag här, klockan 21.38 och bloggar. Roligt va?
Idag blev det inte så många inlägg och tyvärr inga bilder, åh, jag som skulle ladda ned dom, jaja, det kan inte hjälpas. Jag är förresten en millimeter från att få en kamera. Nu efter årsskiftet ska jag inte bita på fingrarna en enda gång till, alltså slutbitet så får jag en kamera. Inte dåligt va? Jag ska ta den här chansen och såklart vill jag sluta bita också! Så lyckas jag kommer bloggen bli allt mer rolig, med bilder!
Nu ska jag kika lite andras bloggar och kanske spela lite spel, sedan kolla på en film. Sedan får vi se om jag är trött då, annars får jag väl kolla på en till film! PUSSAR MINA VÄNNER! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0