till startsidan

Jag är så mätt så att jag kan spricka!

Hej! Nu har jag kommit hem från farmor och farfar. Jag är så mätt att jag kan spricka, ändå sitter jag här med en påse naturgodis, fast det är ju bara nötter och lite majscrackers! Först åt vi mat, fläskfilé, med lite sås och grejer. Då åt jag jätte mycket, sen åt vi efterrätt, marrängbotten med typ vaniljpairfee ( hur fa´n stavas det?). Det var suuuupergott och jag åt asmycket.
Sedan satte vi oss i soffan och åt spette-kaka, ambrosiatårta, äppelmuffins, kakor och godis. gissa om jag är mätt nu? Jag tänker iallafall bara äta en varm macka till middag, INGET MER!!!
Jag fick min julklapp. Det var en massa pengar, en ask Wiener-nogat och en påse fylld med massor med choklad-pengar, gulligt va?
Imorgon är det sista dagen på lovet, ååh, jag vill inte att det ska ta slut än! Jaja, gymnastiken börjar iallafall också då, och det är ju kul! Så jag kommer nog överleva. Det jobbigaste är nog morgnarna, men det vänjer man ju sig vid efter några dagar, så det är ju lugnt!
Nu ska jag fortsätta kolla på O.C, sedan blir det väl några mer inlägg innan läggdags! Och, dit är det ju ganska långt! Så ha det bra så länge! PUSSAR! <3

Kommentarer
Postat av: F E B B

Nej men gud, tusen tack emma! :) Fan va du är snäll, men det gör jag verklige inte. tar bara på mig ngt, hehe. SÅ TACK :D

2009-01-06 @ 18:30:04
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sv: Okej,har det blivit nån mer snö hos dig då? :) Hoppas du haft en bra dag söt!

2009-01-06 @ 20:03:23
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Maria

kolla gärna in och kommentera min blogg, eller följ/prenumerera på den:)

2009-01-07 @ 00:38:43
URL: http://maarlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0