till startsidan

Mellandagsrea, mjaaaau!

Hejsan! Vad har ni gjort under dagen då? Jag har varit hos Towe, det har varit superkul. Hennes kusin Matilda var också med. Hon är 10 och kan tre språk FLYTANDE!! Svenska, tyska och engelska. Cooolt!
Vi sminkade henne och gjorde det lite konstigt. Hon blev inte så nöjd, vilket man kan förstå om ni ser hur hon ser ut!
 
Men söt är hon iallafall! Blåa läppar, blåa ögon och.....gröna ögonbryn, vad nudå? HAHA!
Vi ville fixa håret också, men det gick hon inte med på efter att hon såg hur hon såg ut efter sminkningen. Men kul hade vi iallafall. Vi tittade också lite på TV, spelade dator. Jaa, det är ungefär vad vi hann med.
På söndag ska jag och Towe förmodligen sova över, ifall det funkar och så. Jag längtar! Jag har inte sovit hos henne på evigheter känns det som. Imorgon ska vi också åka och shoppa lite. MELLANDAGSREA, mjaaau! Hehe..... Hoppas jag hittar många snygga och billiga kläder. På MQ är det 50 % REA, wooohooo.
Nu ska jag kolla på en film...eller O.C, och sedan sova lite. Fast först måste jag ju spela lite på en hemsida där jag och Towe har skapat en "gubbe" tsm eftersom att vi är så otroligt duktiga . Tillsammans är vi oslagbara!
Förrresten....jag höll på att glömma. Vad tycker ni om nya designen? Är den inte fin. Bakgrunden är lite smått lik en annans bästaväns bakgrund, men I lööve it och vi tog bilden tillsammans, så den är ju bådas, right?? :D
PUSSAR! <33

Kommentarer
Postat av: eoew

fin blogg du har! :)

kram

2009-01-03 @ 10:33:58
URL: http://eoew.blogg.se/
Postat av: Annie Lorella

thanx!:)

hur mår du idag då?

2009-01-03 @ 12:10:30
URL: http://anniielorella.blogg.se/
Postat av: Henna

sv: okej, bra det :)



kolla gärna in på min blogg har just nu en frågestund :) och fråga vad du vill :)

2009-01-03 @ 16:02:15
URL: http://hennalampinen.blogg.se/
Postat av: helen

Hej, haft en bra dag?

Jättefin blogg & Kommentera gärna min ^^

Kramar ..

2009-01-03 @ 21:04:19
URL: http://helens.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0